1. Hatályosság

Jelen ÁSZF 2020. december 1. napjától visszavonásig hatályos.

Az ÁSZF minden olyan eladásra és szállításra, melyben a Lemezstruktúra Kft. (továbbiakban: Eladó) mint eladó, vagy szállító szerepel.

A Vevő az Eladótól való áruk, termékek) megvásárlására érdekében végrehajtott megrendeléssel elfogadja, és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen ÁSZF rendelkezéseit.

A szerződés a jelen Általános Szerződési Feltételek szerint, a mindenkor érvényes és hatályos árak alapulvételével jön létre.

 

2. Megrendelés

A Vevő szóban (személyesen vagy telefonon) vagy írásban (e-mail vagy postai úton) leadja a megrendelését. Az Eladó erről visszaigazoló dokumentumot állít ki és küld meg a Vevő e-mail vagy postacímére.

A Vevő ezzel együtt nyilatkozik arról, hogy a Lemezstuktúra Kft. telephelyén (2360 Gyál, Vállalkozói Park Hrsz:4375/25) veszi át vagy az általa megadott címre kéri a megrendelt termékek kiszállítását. Abban az esetben, ha a Vevő a megrendelt termékek kiszállítását kéri, úgy a kiszállítás pontos helyét és az átvevő személy nevét és elérhetőségét a szállítást megelőzően kellő időben írásos formában eljuttatja az Eladó számára.

Az Eladó a szállítás költségét jogosult a leszállított árat megbontani és a számlán külön szállítási díjat és termékdíjat feltüntetni.

 

3. A szerződés létrejötte

A Vevő a megrendelés leadásával egyidőben elfogadja a Lemezstruktúra Kft. ÁSZF-jében leírtakat. A szerződés az Eladó által elkészített és a Vevő számára megküldött visszaigazolással és a kiállított díjbekérőn feltüntetett összeg a Vevő által történt megfizetésével jön létre.

A rendelés megfizetésének menete: az Eladó által küldött visszaigazoló dokumentumban szereplő összeget a Vevő a Lemezstruktúra Kft. K&H Banknál vezetett …..  bankszámlájára elutalja vagy személyes vásárlás esetén a telephelyen készpénzben vagy a bank terminálon keresztül megfizeti.

 

4. Szállítás, személyes átvétel

A Vevő kérheti az általa megadott címre történő termékkiszállítást, továbbá személyesen, a Lemezstuktúra Kft. telephelyén (2360 Gyál, Vállalkozói Park Hrsz:4375/25) is átveheti.

Személyes átvétel esetén az átvevő a Vevő vagy az általa megbízott, szállítást végző személy jogosult a termék átvételére. Az átvevő az átvételkor köteles az áruk mennyiségi és minőségi ellenőrzését elvégezni. Az átvételi lapot az ellenőrzést követően mindkét fél aláírja.

A Vevő személyes átvétel esetén köteles olyan járművet biztosítani, melyre a megrendelt termékek felpakolása biztonságosan lehetséges. A biztonságos szállításhoz szükséges eszközökről a Vevő köteles gondoskodni. Az áru biztonságos és a közúti szabályoknak megfelelően történő rögzítése a járművön minden esetben a Vevő feladata.

Az Eladó által végzett kiszállítás esetén a Vevő az átvételt megelőzően kellő időben köteles közölni az átvételre jogosult személyek nevét. Leszállított termék esetében, ha a vevő vagy megbízottja az átvételnél az egyeztetett időpontban nincs jelen, úgy azt a Lemezstruktúra Kft. visszaszállíttatja, majd szállítás költségeit a Vevőre hárítja át, aki ezt köteles megfizetni.

A Vevő feladata az áru rendeltetésszerű szállítására alkalmas jármű számára a kiszállítás helye az időjárástól függetlenül biztonságosan megközelíthető legyen, ideértve a lerakodás feltételeit is.

A Vevő köteles tájékoztatni az Eladót, amennyiben a kiszállítási címének megközelítése engedéllyel (behajtás, súlykorlátozás) lehetséges. Amennyiben a Vevő ezt elmulasztja és a kiszállítás emiatt meghiúsul, úgy az ezzel kapcsolatos költségeket az Eladó a Vevőre hárítja.

Cégünk csak targoncával vállalja a felrakodást telephelyünkön az arra megfelelő méretű nyitott szállító járműre. A nem megfelelő járműre (pl: zárt dobozos, tgk, személyautó belseje, keretes utánfutó) való pakolásban nem tudunk segíteni, kérjük hozzanak magukkal segítséget. A nem megfelelő szállításból (és pakolásból) fakadó sérülésekre nem tudunk garanciát vállalni.

5. Fizetési feltételek

A fizetés a korábban felsorolt módokon, azaz banki átutalással, készpénzfizetéssel, illetve bankterminálon keresztül történhet az eseti megállapodásban foglaltak szerint.

Megfizetettnek minősül az az eseti megállapodás, melynek ellenértékét az Eladó bankszámláján jóváírják, továbbá készpénzes fizetés esetén a Vevő a rendelés ellenértékét a pénztárban megfizeti.

Az Eladó fenntartja a jogot arra, hogy fizetési késedelem esetén a megrendelt termékek kiszállítását visszatartsa, mindaddig a késedelemmel érintett összeg a Vevő által megfizetésre nem kerül.

Abban az esetben, ha az Eladó tudomására jut a Vevő hitelképességét negatívan befolyásoló tényező, úgy az Eladó jogosult a megrendelt termékek visszatartására, míg a fizetési feltételek nem teljesülnek. Az eladó jogosult fizetési biztosítékot kérni a Megrendelőtől. Fizetési garancia lehet: pl. bankgarancia, jelzálogjog, vételár letétbe helyezés.

 

6. Garancia, reklamáció

Az Eladó szavatolja, hogy az általa szállított áruk alkalmasak a rendeltetésszerű használatra és megfelelnek a jogszabályban és a szerződésben meghatározott minőségi feltételeknek.

A garancia a rendeltetésszerű tárolás és szakszerű kivitelezés mellett felhasznált termékekre vonatkozik. Minőségi kifogás alá eső termékeket beépíteni nem szabad, azt teljes mennyiségében láthatóvá és ellenőrizhetővé kell tenni. A hibás termékek beépítésére visszavezethető többletköltségek a gyártóra nem háríthatóak át.

Sérült vagy minőségben kifogásolt termék észlelése esetén a Vevő köteles megjelölni a szállítólevélen és/vagy átvételi lapon a kifogásolt termékeket.

A Vevő a kifogás tárgyát képező sérülésekről fényképes dokumentációját köteles csatolni a reklamációhoz. Az Eladó a reklamációt követően köteles azt kivizsgálni, illetve amennyiben a kifogás jogos a keletkezett hiba elhárításáról, illetőleg a hibás termék cseréjéről és kiszállításról gondoskodni.

A Vevő az átvételt követően köteles a beérkező termékeket megvizsgálni. Az esetleges hibákat az átvételt követő 3 munkanapon belül köteles jelezni. A határidő lejártát követően az Eladó reklamációt nem fogad el.

A szállítással és tárolással kapcsolatos információkat honlapunkon itt találja: https://vanolemez.hu/pakolas-tarolas

 

Termékekhez kapcsolódó garancia:

0,4 mm vastagságtól 25 µm festékbevonattal – 10 év

0,4 mm vastagságtól 35 µm (matt) festékbevonattal – 15 év

0,5 mm vastagságtól 50 µm (neo matt) festékbevonattal – 30 év

0,5 mm vastagságtól 60 µm (suprem) festékbevonattal – 50 év

 

7. Személyes adatok kezelése

A jelen ügylet kapcsán tudomására jutott személyes adatokat az Eladó a mindenkori jogszabályi előírásoknak megfelelően kezeli. A személyes adatok kezelésének szabályait az Adatkezelési tájékoztató tartalmazza. (https://vanolemez.hu/aszf) A szerződéskötéssel a Vevő tudomásul veszi, hogy megismerte az adatkezelési tájékoztató tartalmát és elfogadja azt.

 

8. Egyéb rendelkezések

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott rendelkezésekre a magyar jogrend szabályai irányadóak, különös tekintettel az alábbi jogszabályok rendelkezéseire:

2013. évi V. törvény – a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.);

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet –  fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

1997. évi CLV. törvény – a fogyasztóvédelemről (Fgytv.);

2000. évi C. törvény – a számvitelről (Számv. tv.);

2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Eker. tv.);

2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (Infotv.);

2008. évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (Grt.).